Wednesday, November 19, 2008

esok kakak operation!

10 pagi esok (Khamis ) kakak akan dibedah! Doakan selamat.
Terima kasih mama asiah dan Pak Cik hamidi K.bahagian PKR serdang menganjurkan solat hajat malam Jumaat lalu di surau An-Nur Bangi beserta Tn Hj Ghazali dan Qariah selepas kuliah Dr md nor Manuty..
Kawan2 mama dan babah yang sudi datang ziarah- Pakcik Mat Comot, pak cik "Aku" dan keluarga, Timb.Speaker Dun Selangor, Adun Kajang, Pak cik Aleyasak dan Makcik Mariam sekeluarga,pak sedara dan mak sedara serta sepupu-sepupu...
yang sms- ramai!!

KITA JUMPA LAGI! iNSYAALLAH!

5 comments:

Unknown said...

Uncle doakan pembedahan kakak akan berjaya dan kakak akan sembuh seperti sedia kala. Insya Allah akan pulang ke sisi keluarga.

Amin...

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

semoga semuanya berjalan dgn lancar dan semuanya selamat..ummi doakan kakak kuat dan tabah...sebab kakak punya mama dan babah yg kuat semangat..mesti anaknya lebih hebat dari mama dan babah dia..

kakak kena rajin berdoa supaya Allah lindungi kakak ..kakak kena ingat semua orang sygkan kakak..semoga cepat sembuh tau..!!

dugong_darat said...

Teman doakan moga-2 akak akn selamat dlm pembedahan esok...

Amin ya robbal alamin...

aloha2 said...

salam akak,

Acik doakan akak selamat menjalani pembedahan nanti...

Acik juga harapkan akak cepat sembuh lepas pembedahan nanti...mama ngan babah x sabar nk tunggu akak lepas operation nanti...tabahkan hati...

Amin

Unknown said...

sdr. matcomot,

Bagaimana perkembangan kakak sekarang? saya pun risau juga, maklumlah anak yang masih kecil. Dan bagaimana ibunya, dahkah bertambah baik?

Saya saja tidak mahu tanya babahnya, sebab tentu sekali babahnya tengah risau.