Tuesday, November 18, 2008

KAMI YANG REBEL!

hari ini di wad- 12.00-2.00pm

Kakak : Babah! sekarang waktu melawatkan?
Babah : Ya..kenapa?
Kakak : Nampaknya tiada siapa melawat kita..apa kata kita melawat seseorang?
Babah : siapa?
Kakak : Mama dan adik!
Babah : hisy!! mana boleh curi keluar dari hospital?
Kakak : alahh! Babah kan kaki rebel? buktikanlah!!
Babah : isy! Budak ni mencabar aku pulak...

Maka terhasillah posting ni setelah babah dan kakak menyelinap keluar bagai fugitive,pulang ke rumah sebentar dan balik semula ke wad setelah tamat waktu melawat seperti tiada apa-apa yang berlaku..hehehe!!

p/s sebenarnya kakak tak berkata macam ni tapi imaginasi babah je..yang rindukan mama sebenarnya babah..hihi!!

3 comments:

mountdweller said...

Yeah! Alhamdulillah kakak dah ok.

aku said...

salam kakak dan adik..
kakak,selamat menjalani pembedahan.. semoga semuanya berjalan lancar.. acik tetap doakan moga kakak selamat..
babah pun sakit gak.. hehehe.nti bila smuanya selesai,babah dan kakak bleh balik.berehat kat umah lak..

Pewaris Reformasi said...

saya gembira membaca pengakuan ini..

bak kata orang dulu2..
"sape tak sayang bini oi..."

semoga nilai ini akan diwarisi dan tidak dipersiakan..

dari saya anak muda yg masih bujang :)