Tuesday, November 25, 2008

TERIMA KASIH TENAGA KERJA HOSPITAL SERDANG!

Adik : Aduss...! Ngerinya adik tengok kesan pembedahan kakak...
Kakak : Ye ke ? tak nampak pun? Camana pun kami ucapkan terima kasih kepada tenaga kerja Hospital Serdang..Dr. Sara dan pasukan pembedahan yang berjaya! Doktor bius, doktor pediatrik, pakar sawan, nurses wad 5B dan semua yang berjasa yang tak mampu kami bariskan di sini..Allah jua membalasnya!!


terima kasih kepada yang sms selepas membaca Suara Keadilan terbaru 26 Nov...Andalah penguat semangat kami!

8 comments:

aku said...

salam kakak..
ok la semuanya dah selamat.tgk dari kesan jahit tu,dasat operate ni.. moga kakak cpt sembuh..

mommykimi said...

salam kakak dan keluarga..

semoga cepat sembuh.. nanti kita jumpa lagi, InsyaAllah

mountdweller said...

Salam dari Pak Cik untuk kakak, adik, babah dan mama.

Memang kita terhutang budi dengan manusia. Maka setinggi-tingga penghargaan dan jutaan terima kassih kita ucapkan. "Orang berbudi, kita berhasa"

Sepenuh kesyukuran kita ucapkan terhadap "Rabb" yang tentunya sentiasa bersama kita pada bila-bila masa sekali pun.

Terima kasih dan menjunjung tinggi segala susah payah dan pengorbanan yang dicurahkan oleh kedua ibu bapa kita walau pun mereka juga di dalam keadaan yang payah. Budi mereka di bawa sehingga ke akhirat.

k.long iena said...

buat adikku..
fuhh,,tgk kesan jahit tadi,mcm k.long lak rasa.aduh sakitnya..
tp tgk kakak,relaks jer!tabik ar,kat kakak..
Allah s.w.t bg kekuatan yg luar biasa kat kakak...alhamdulillah..
smoga kakak rajin mkn ubat gamat yg mama beli.
cepat sikit bekas jahitan tue elok...

Aku oku! said...

terima kasih semua.
JAZAKALLAH KHAIRAN KATHIRA

Juita said...

semoga cepat sembuh....

Lightnur said...

Assalamualaikum kakak, adik, mama dan babah

Salam perkenalam dari Muja sekeluarga. Baru dapat link ini dari abang Kassim Selamat. Izinkan mama Muja linkkan blog ini. Terima kasih.

Semoga Allah menyembuhkan kakak dengan segera dan membalas kebaikan mama dan babah dengan kebaikan yang berlipat kali ganda serta memasukkan mereka semua ke syurga yang tertinggi tingkat, amin

Aku oku! said...

kak juaita,
terima kasih atas doa..

mama muja,

sila-sila... sama2lah kita menempuh hidup ini seadanya.