Monday, February 08, 2010

Annisa 9 tahun

Adik mengucapkan Selamat Hari Jadi untuk kakak...



Kakak mengharungi berbagai cabaran dalam usia 9 tahun. Beberapa kali jatuh sakit hingga badan susut, pembedahan dan bermacam2 lagi...

Alhamdulillah, kakak kini sihat.

8 comments:

Noina said...

Happy besday kakak.. :)

Acik Ina doakan kakak sentisa sihat dan ceria selalu.. Amin.. :)

aku said...

selamat hari lahir kakak..
dh lama x tgk korang..

Lightnur said...

Assalamualaikum

Semoga Allah memberi yang terbaik untuk Kakak dan terus memberkahi hidup Kakak selalu serta untuk keluarga Kakak. Amin. :)

Anonymous said...

Salam saya baru bertemu dengan blog istimewa ini. Dah bookmark sebagai blog kegemaran. Kalian telah mencuit perasaan saya..;) semoga Allah panjangkan umur,murahkan rezeki,& berkati hidup kalian.

Anonymous said...

Siapa kate Cp tak bleh berjaya?? sape kate OKU tak boleh berjaya?? lihat youtube ni saya bangga dia beliau ...Allah maha berkuasa,maha pengasih,setiap makhluk dikurniakan rezekinya . Kepada Akak n Adik kuatkan semangat mu nak..berdoa lah..Allah mendengar.

http://www.youtube.com/watch?v=JZIO-JztPiY

Anonymous said...

ohye...kenal dengan johan rancangan Last Comic standing?? sure korang kenal...sangat kelakar orang nye itu la dia Josh Blue..sorang CP

AKUOKU said...

ina,
thnaks
aku,
hari tu tak sempat nak borak
light,
begitu juga anda di sana
anon,
salam ta'aruf tapi siapa anon ni?

Anonymous said...

teman orang ipoh ala penduduk di negeri paling katun sekarang nih...huhuhu.