Wednesday, September 02, 2009

Mehlah Datang.....

Jemputlah datang ke gerai kami di no 13 karnival Ramadhan Metro Kajang. Berbagai pilihan jubah untuk lelaki, perempuan dan kanak-kanak ada di sini..... Selain itu kami juga ada menjual kurta, baju Raihan, Tudung fesyen, bidang 48" dan 60" jenama Piramid. Dan ada juga kerongsang rekaan terbaru....

Seorang pelanggan mencuba kemeja kain cotton yang hanya dijual dengan harga rm35... murah dan cantik.. itu harga sebelum potongan...


Jubah lelaki... antara jenis dan fesyen jubah yang ada ialah Jubah Saudi, Jubah Morocco corak dan kosong bersulam serta Jubah Oman
Kerongsang dengan berbagai-bagai fesyen terbaru...setiap pembelian rm15 keatas akan diberikan potongan 10%..


Gambar bawah, Babah dengan Jubah Morocco Sulam...

Semoga Allah Memurahkan Rezeki kami sekeluarga tahun ini walaupun keadaan ekonomi yg agak lembab...... Mehlah datang...



12 comments:

Yasmin Nabilah.. said...

Amin..wah..bestnye.. :)

Maiyah said...

salam.. kalo order pos bleh ker :D ye ler sy nih tak bleh kuar huhu

daLyaanoon said...

Slm kak!
aritu saya dah sampai dah hari sabtu aritu,
ada makcik jaga (tak salah pematu akak kot).
nanti saya datanng lagi..InsyALlah!
semoga sukses kak!

Ummi Alisya said...

kak sham, macam best jer bazar2 nih. kat mane erk? abng ita tuh memang layan pegi bazar2 nih...leh ajak die nanti. buka dari jam bape sampai jam bape? setiap hari ker?

AKUOKU said...

noina,

datanglah... nanti boleh kita buka puasa satay kajang.

maiya,

boleh... call saya ada no di iklan termometer.

din,

iya ke... hari sabtu? ada tapi mungkin jln2 kot.

ita,

kat bandar kajang.. metro plaza. dari jam 10pagi hingga 11 mlm. 2 minggu lagi nak raya mungkin tutup kul 1 pagi.

ummu said...

salam, kalau saya nak beli online boleh tak ya?

nak gi KL jauh terasa untuk org macam saya ..

ummu said...

yang lerang 60 tu mcam mana erk?

Anonymous said...

nak beli jubah morocco pakai post bleh, brapa arga saiz L

Anonymous said...

nak beli jubah morocco pakai post bleh, brapa arga saiz L

Anonymous said...

salam kak,sy mencari jubah morocco sulam..akak ade jual lg tak?warna cantik2 sket la..harga brp eh?thanx

Anonymous said...

salam, saya dr perak, menjual kelengkapan haji. kalu saya nk buat belian jubah lelaki secara borong boleh ker? jzkk

Anonymous said...

saya cari jellabah yang ada hud tu.ada jual ker?