Saturday, December 20, 2008

WIRA ..Menempuh Cabaran!!


cacat hanya tak serupa yang normal..ia bukan suatu kekurangan! ramai yang cacat 'akal' dan tak mampu berfikir dengan sempurna..ramai yang cukup anggota tak mampu hadapi cabaran..orang buta masih boleh bekerja sendiri daripada si normal yang lebih gemar mencuri

8 comments:

aku said...

salam..
ape kabar kakak dan adik? volleyball! sekarang acik ada kat jengka,nak main volleyball. tertutup maran.. acik tak pandai main,layan je..

luaskanmata said...

Salam:

aku, kat Jengka. Rindu lama aku tak ke Jengka 3 dan Jengka 2.

Salam singgah.

Amalina said...

Salam kenal, dpt tau blog ni dari blog http://lightnur.blogspot.com/. Saya dari http://nurulafiqahedzrolniza.blogspot.com/.

mountdweller said...

A'kum,

Apa khabar Kakak dan Adik? Dah lama Pak Din tak jengok. Doakan kalian berdua sihat dan gembira.

Memang OKU bukan libaliti. Semua yang orang biasa boleh buat, bukankah OKU juga boleh buat? Jadi, apa kurangnya?

Semangat mau kuat, hati mau baik dan hidup mau gembira.

Aku oku! said...

pak cik aku,

alhamdulillah kami o. mcm mana menang ke?

luaskan mata,

singgah kena bayar tol.

mcik amalina,

selamat berkenalan. kita sama2 beruntung.

pak cik din,

terima kasih atas doa. org sprt kalian membuatkan kami lebih bersemangat.

aku said...

salam..
acik bungkus awal lagi hehehe.
luaskanmata, ada gak geng2 kat jgka 3 dan 2.

daLyaanoon said...

dapat jumpa kakak kat Bilik Sulit semalam..

Aku oku! said...

bang dalyanoon,

kakak ngan adik kelaparan masa layan bilik sulit.