Sunday, December 28, 2008

BANGANG, BAHALOL ATAU HAPA?

Kakak dan Adik ke Tesco Kajang petang tadi... bengang betul tengok tempat parking OKU diambil oleh orang awam yang sihat-sihat. Kalau OKU tolonglah tampal sticker OKU di kereta anda dan kalau anda sihat carilah parking lain, kalau nak parking di tempat OKU berdoalah agar anda dijadikan ALLAH sebagai OKU supaya mudah hendak pergi membeli belah..

kereta-kereta tanpa pelekat OKu (selalunya memang bukan OKU) merompak tempat parking OKU
Pencabulan dan penganiayaan..
mungkin yang memandu ni orang buta tak nampak simbol ni..


kereta saja cantik otak belum tentu..



anda OKU kah parking di sini?




ohoho!! ada sticker kakitangan JPN..pekerja Kerajaan mana yang takde otak ni? oh ya!! takde otak pun tergolong dalam OKU jugakan?



ni lambang JPJ pada cermin kereta dan ada lambang Pekida..3 line? Otak ada line ke?




ada sticker gerakhas tapi otak tak bergerak...




Inilah Malaysia...yang dikatakan penduduknya berbudi bahasa dan bersopan santun!! berbudi pekerti tinggi...konon!!!





8 comments:

Hijat Panjang @ Penang. said...

depa ni memang kompom bangang sebangang bangangnya dan sebahlol-bahlol yang paling AGUng lahh...bila kata BODO satgi depa mungkin marah rasanyaa...ok la tu, bangang dan bahalol saja dulu...

maicher said...

prada bags
prada wallets
prada bag
prada handbag
prada handbags

hasbul said...
This comment has been removed by the author.
hasbul said...
This comment has been removed by the author.
hasbul said...

sya pun dah jumpa byk kali bende camni,cume x sempat nak amik gambar jer.......sya rse setiap parking OKU kena tukar singboard la....sbb klu setakat icon wheelchair jer byk org yg takda otak ni susah nak fhm....singboard yg sya cadangkan >>>> bukan setakat tulis "OKU Only" sja....kne letak "Denda RM100" camtu ke..bukan maksud parking OKU ni bole jual beli,tp bagi diorg ni buka mate sikit.....

azmin_y@yahoo.com said...

mana nak dapat pelekat oku? kad oku dah dapat tapi tak tahu mana nak dapat pelekat. Terima Kasih

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡

Faiz Plongor said...

I like it this really good information
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita
Boneka sex ful body
Obat Vimax
Meizitang Botanical
Herbal Slim
Vimax oil
Semenax
Vimax asli
Pelangsing tubuh alami
Obat pelangsing alami
Celana Hernia
Selaput dara buatan
Obat kuat malang
Vakum pembesar penis
Vimax canada
Vimax
Viagra usa
Ciri Vimax asli
Foto abg bugil
Vimax Izon
Ciri ciri vimax asli
Harga vimax asli
vimax asli Testimoni vimax
Pembesar penis alami
Dildo vibrator
Red cialis viagra
Obat kuat pria
Vibrator lidah getar
Obat pemutih kulit
Obat pemutih gigi
Dildo getar
Alat masturbasi wanita