Sunday, February 08, 2009

SELAMAT ULANGTAHUN KE 8 KAKAK!!

Hari ini 8 Februari 2009, adik ingin ucapkan SELAMAT HARI LAHIR KAKAK YANG KE 8!

Moga sihat selalu dan janganlah.....masaaam je!
- dari adik

Semoga tabah menjalani hidup yang penuh pancaroba ini!
- dari mama

Pimpinlah kami ke syurga!
-dari babah




Jemputlah makan cake ni. jangan rebut-rebut ye. kakak belanja...... he he he he....

17 comments:

aku said...

salam kalian..

la.. ari ni b/day kakak rupenya. punye la besar kek tu.. simpan utk acik kit ye..
...kalau la..
ah.. emosi lak..
apa pun selamat hari jadi.. dari acik sekeluarga.

aku said...

salam kalian..

la.. ari ni b/day kakak rupenya. punye la besar kek tu.. simpan utk acik kit ye..
...kalau la..
ah.. emosi lak..
apa pun selamat hari jadi.. dari acik sekeluarga.

Anonymous said...

Salam,

Kak long, kak ngah, kak lang dan kak chik ucap selamat hari jadi yang ke 8 tahun. moga kakak terus sihat dan teruskan perjuangan bersama babah & mamada.....

Anonymous said...

Salam,

Kak long, kak ngah, kak lang dan kak chik ucap selamat hari jadi yang ke 8 tahun. moga kakak terus sihat dan teruskan perjuangan bersama babah & mamada.....

mountdweller said...

Salam buat kakak dan adik.

Pak Din nak ucapkan "Selamat Hari Lahir" kepada kakak. Pak Din doakan kakak akan sentiasa tabah dan sihat seadanya. Adik jangan rebut kek kakak ya!

Salam untuk Abah dan Mama.

Anonymous said...

salam kakakselamat hari lahir yg ke 8moga sehat slalu..ptg smlm kakak pakai skirt cun lah..dan baju tingkat2.dah besar kakak upenya ye!cun tue!luv u kakakkak long iena

Naliza Fazlin said...

Selamat hari lahir kakak... Cantiknye kek dia!;)

moses said...

Al Rahman Al Rahim

Selamat Hari Lahir dr pakcik moses
huhuhu berasa tua lak sebut pakcik padahal dah tua...

Aku oku! said...

kepada sepupu2, p/cik aku, pak dinp/cik moses, mak su liza terima kasih atas ucapan dan doa kalian. tak de hadiah ke.... he, he, he, he....

daLyaanoon said...

slamat hari lahir...
moga Allah berkati umor kakak!
kim slm kat abah n mama...
kata kat dorang sori abg tak dapek dtg umah aritu!

Noina said...

thanks yek invite..kakak, adik Nabila ucap Selamat Hari Lahir..Moga kakak sentiasa sihat dan tabah..doakan adik Nabila sihat jugak yek..Amin

Asiah Bad Latif said...

betol ke yangtu kek kakak.macam dari luar negara je.

insan marhaen said...

seriau la baca ucapan babah tu...

mama said...

Bro dalyanoon,

t. kasih t. kasih t.kasih.

asiah,

kek tu buatan malaysia. malaysia boleh. kek klcc pun boleh buat. he, he, he..

insan marhein,

awatnya?.

guswal said...

assalamu'alaikum...
salam ta'aruf....
wah kalau setiap kali melihat orang ULTAH rasanya bagaimana gitu...
siapa itu yang ulang tahun?
selamat ya moga panjang umur.amin

Aku oku! said...

Pak Guswal,

waalaikumussalam. Salam ta'aruf mu kami sambut. ulangtahun untuk kakak ANNISA 8th. terima kasih atas doa.

ibuharung disabah said...


IBU HARUNG DI SABAH <<<<<
Aslamu alaikum wr wb..
Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis
dan berbagi kepada teman2 melalui room ini,
sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga
dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki,
namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang,
hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yang saya punya,
akhirnya saya menanggung hutang ke pelanggan-pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 600 juta ,
saya sudah stress dan hampir bunuh diri anak saya 3 orang masih sekolah di SMP / SMA dan juga anak sememtarah kuliah,tapi SUAMI saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anaka-naknya ditengah tagihan hutang yang menumpuk,
demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue,
ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman
dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya.
dulu katanya dia juga seperti saya setelah bergabung dengan AKI DARMO hidupnya kembali sukses,
awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir
dan melihat langsung hasilnya, `
saya akhirnya bergabung dan menghubungi AKI DARMO di No 082-310-142-255
Semua petunjuk AKI DARMO saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim,
Kirim Foto anda
Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya,
akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya,
semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha,
kini saya kembali sukses terimaksih AKI DARMO saya tidak akan melupakan jasa AKI.
JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH,
SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI DARMO
DI NO < 082-310-142-255 > ATAU KTIK HTTP BLOG AKI - http://sporttoto4d.blogspot.co.id