Tuesday, January 06, 2009

kalaulah...

assalamualaikum..adik dah keluar wad semalam (Isnin)..
oh Ya! Kalau ikutkan Januari ni adik dah 6 tahun dan masuk Tadika...sebab tu adik sekarang sedang berlatih makan coklat macam gambar nii..




kakak pula kalau diikutkan dah darjah 2..babah benarkan kakak menunggang motosikalnya sendiri ke sekolah..vroooooooooommm!!
Tapi mama kata kami tak boleh bersekolah sebab kami dah hafal sifir 8 sejak lahir lagi..hahaha!








7 comments:

Asiah Bad Latif said...

comelnye adek ini asiah mak cik sham dan pak ck fendi

mountdweller said...

Salam buat kakak dan adik.

Syukurlah adik dah baik. Kakak apa khabar? Adik dan kakak jangan risau, di rumah pun boleh belajar. Bijak pandai dulu-dulu pun bukan ke sekolah macam sekarang pun, belajar kat rumah atau kat madrasah aje tapi bijak dan boleh menyumbang.

Kalau belajar jauh-jauh dan tinggi-tinggi pun tak ada gunanya kalau otak tak boleh dipakai atau tidak pakai.

Maafkan Pak Din kerana lama tidak singgah tengok khabar. Pak Din baru balik dari cuti dan masih tidak sihat.

Kirim salam kat Babah dan Mama.

aku said...

salam..
n3 ni buat acik hiba betul..
tak tau nak ckp apa..

Aku oku! said...

acik aku,

kalau hiba hantarlah kuih wadeh segera...

aku said...

salam..
hahaha..
itu buat acik gembira..
nanti cuti,insyallah..

erisya nor said...

syukur adik dah kuar hospital...nanti belajar rajin2 ngan kakak....tak semestinya tak belajar kalau tak ke sekolah....tak semestinya tak pandai kalau belajar di rumah...take care!

maicher said...

gucci
gucci bag
gucci handbag
buy gucci
gucci wallet