Tuesday, June 02, 2009

haahhh!!! Tolongg selamatkan kamiiii!!

selesai...kakak dan adik dah selamat cabut gigi walaupun payah memegangnya..hisyy!! menjerit-jerit!!

ni gigi geraham bawah kakak..




peh...kakak dan adik menyentil tembakau macam zaman dulu-dulu..

adik dah mula sengih 30 minit lepas cabut gigi..


ni gigi geraham atas adik (kiri) dan yang kecil tu gigi taring..boleh bikin batu cincin..



kakak mengamuk dan masih bengang tak mahu buka mulut walaupun kita nak tukar kapas..emmm marah nampak?



layaannnnn!!

11 comments:

Noina said...

Aduh..sakitnya..acik ina yang terasa sakit nih..sian kakak ngan adik..Takpe..nanti tumbuh gigi yang cantik yek..

Kassim Selamat said...

Comel jer A&A.........
Atuk yg dah tua nii pun takut cabut gigi.

Moga cepat sembuh ya!

Water Lily said...

Moga cepat sembuh. Makcik Lily doakan adik dan kakak punya gigi cantik nanti kerana kamu memang bidadari :)

aku said...

salam..

syukur smuanya dah slamat..

ita zakaria said...

lahai A & A nih..cian nyer acik tengok. acik pun x leh tahan sakit gigi tuh, nih kan pulak kamu berdua. kuat betul lah anak-anak acik nih...

sabar yer sayang. nanti dah baik, mesti gigi kakak & adik jadik cantik. kalah gigi acik!

Lightnur said...

Assalamualaikum

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik. Tengok tajuk post mama A & A nak tergelak. Masih sempat lawak tu.

Sayang selalu
lightnur & Muja

Amalina said...

Salam,
sy selalu tertanya2 mcm mana nak tau gigi susu afiqah nk kena tunggu luruh sendiri ke, nk kena cabut ke. ingatkan bagus biar lama2 selagi dia tak luruh sendiri, konon lama la hayat dia. rupanya ada expiry date. nk kena diskas dgn dr ni. thanx.

adik n akak, selamat tumbuh gigi baru...

AKUOKU said...

Noina,
Jgn takut dah kena bius, tak sakit dah... :)

Pak Kassim,
"Atuk kena gosok gigi selalu kalau takut" A&A.

Water Lily,
Terima kasih atas doa. sama-sama kita sihat:)

Aku,
terima kasih kerana selalu ambil berat.

Ita,
Sara pun akan lalui nanti.. jgn risau.. mesti gosok gigi selalu supaya tak sakit gigi...

Lightnur,
lawak tu ubat.. saya tak mahu buat hidup ni complicated sgt... mesti senyum dan ketawa selalu... keh keh keh

Amalina,
jgn risau gigi geraham boleh tahan sampai umur 12th tapi kalau rosak tulah yg kena cabut... A&A ada habit suka simpan makanan dlm mulut.. tu sbb gigi geraham dia ada yg rosak..

kakyong said...

salam,
dah lama tak jengah adik & kakak.. dah tukor jd A & A rupernya..
cabut gigi yer... siannya, mesti sakit kan... cepat baik yer...
pastu akan dpt gigi yg lebih comel... :)

ummu Masyitah said...

salam adik2 cemua. Kak Annisa dan adik Annur...mesti sakit kan masa gigi tuh kena cabut?

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡